Hij groeit zo hard!

03-04-2015 16:23

De tijd vliegt hier op het eiland, maar wat is het genieten zeg. Tarzan groeit enorm en ontwikkelt zich steeds meer. Hij wordt later denk ik echt een grote jongen. Ondanks alle liefde die wij krijgen van Tarzan is het ook overleven hier. Er zijn hier ook tijgers en je weet nooit wanneer zij zalngskomen. We zijn af en toe zo bang, we moeten Tarzan beschermen en zichzelf. Vorige week kon ik niet geloven dat iemand zo'n kleine jongen achter zou laten op een eiland. Misschien is dit ook nooit gebeurd. Ik ben zo bang, wat als de tijgers... Ik durf er eigenlijk niet aan te denken. 

We zijn nu gelukkig met zijn drietjes en daar gaat het om. Er is nog genoeg eten te vinden en Tarzan leert steeds mee. Straks is hij zo groot dat hij mee kan helpen. Maar nu nog genieten van hem nu hij nog zo klein is. Zo onschuldig en ontwetend van het gevaar dat hij loopt... 

Tijd voor een badje!

Liefs van mij, 

Nora xx